tisdag 31 januari 2012

Bokstäver


 Bokstäver på mitt teckningsblock.
Jag har lagt in en länk under fliken "Smått och gott" på
min blogg som heter "The Sketchbook Challenge".
Där följer jag dom teman som ges att skissa. Ett tema per månad
och den här månaden är det "Doodling". För min del har det blivit lite
småskissande i blocket (inget jag delar med andra) men det är kul att följa
vad alla andra gör på den bloggen. Och väldigt spännande att se vad nästa
 månads utmaning blir, det är ju redan imorgon ;)

(Jag tycket bättre om att använda teckningsblock än ett skissblock,
papperet är tjockare och har lite mer struktur, och det gillar jag som sagt
bättre även om jag bara ska skissa med blyerts.) 


 
Foto 31 av 366, nr 26

2 kommentarer:

  1. Man blir verkligen inspirerad och får en hel del tips om man kollar på de andras bloggar på den sidan. Det finns en kvinna som heter Diana Trout, hon anordnar en resa till Italien, kolla här: http://dianatrout.typepad.com/italy_illuminated/
    Tänkte hänga med på den faktiskt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå vad kul med resan! Ja vissst är det inspirerande att se vad alla andra gjort. Och februaris tema verkar också kul: Close-Up

      Radera